Dan före toppare dan

Go morgon vare här. Idag ska julgröt kokas från skratch. Julskinkan ska griljeras och jag o erik ska åka till vattenpalatset och bada, bubbla o basta. Dan före doppare dan kostar inträde endast 35kr. Lögardag- så kallades det förr när man inte duschade så ofta som vi och man skulle bada sig ren inför jul:) hade det vart så nu för tiden hade jag velat va först i badet;)

Fick en tidig julklapp av min prins igår. Letat vinterjacka men inte hittat nån varm som man inte ser ut som en michelingubbe i. Efter att käkat lunch i lilla stan igår gick vi förbi en butik och såg jackan i skyltfönstret som strax blev min! :) tack älskling för du värmer mig, både med kläder och din närhet.

Ha en fin jul och ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0