Julklappar

Har klurat på julklappar och har lite fröslag på saker jag ska köpa till nära och kära :) även om jag inte är miljonär vill jag ju köpa något, för det är ju så kul att slå in och vänta på att den som får det öppnar. Har gjort lite pyssel senaste åren som jag gett bort. Halsband ett år, chokladtryfflar i en glasburk som jag målat på med glasfärg. Får se vad årets pyssel blir!

Pappa önskade att jag skulle lägga upp önskelista här på bloggen som jag gjorde förra året ,så här kommer lite önskningar.

Samlingsskiva med Jazz 1950-2011. finns på Åhléns.



Digital stektermometer



Eltandborste. Gärna med tandborsthuvuden som är lätta att köpa till i efterhand.



Liten svart neccesär till smink.



Svarta hellånga löpartights. Dessa Nike är snygga. Strl: S
Träningskläder, linnen, toppar och skor upskattas alltid ;)


Kanske uppdaterar igen om jag kommer på något jag längtar efter. Att önska sig är för mig att få saker som jag annars inte unnar mig men egentligen vill ha. Så tänker jag lite när jag köper till andra. Det ska ju inte vara en beställningsverkstad, ska ju vara kul och rofyllt att handla, inte ett måste. Man kan ju lika gärna överraska varandra under året och ge ett litet paket. Riktigt mysigt att ge och få utan att man firar något. Förgylla vardagen! Bort med julstress, fram med spänning glädje och mysiga stunder med de man tycker om. Bort med köphysteri. Istället; köp, gör, hitta på saker för att man vill inte för att man måste eller borde! :)

Glad 1 dec på dig
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0