Partnering

Svettig vecka men också härlig. Ont i höften efter fredagen i Tallinn då vi dansade, blev varm, åt lunch, blev kall, dansade, tittade på, blev kall, dansade igen... Inte bra för muskelstackarna. Är på g o blir bättre me gjorde bara stången på baletten igår o idag. När vi skulle jobba på golvet och med lyfta ben blev det tungt för höften så jag masserade o vilade mig då. Jazzen med maggie var svettig igår som vanligt. Dansade med ettorna då pga salsbrist. Kul o dansa med dem och se lite andra rörelsespråk än de man ser varje dag. Mina fantastiska danskollegor är underbara att se på men det är alltid kul att se andra ibland!

Idag jobbade vi med partnering på vår repertoarklass. Julia Ehrstrand med hennes partneringkollega Helena. Urkul att lyfta varandra och flyga med hjälp av sin dansvän. Dansade med sofia och vi fick till det grymt. Mycket att komma ihåg men shit va snyggt när man kommer få till flödet i det. Jag total absolut verkligen gillar det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0