Tomtegröt

Nu har jag samlat på mig julkänslor. Hur gör man nu det?
jo...

*Julhandlade och knödde i affärer i lördags.

*Lyssnar på härlig julmusik. Min favorit i år är Michael Bublés julskiva. Riktigt härlig, jazzig, mysig och skön röst har han ju som ger extra feeling.

*Förljer julkalendern som är riktigt härlig och spännande i år.

*Äter massvis med pepparkakor.

*Var på julmarknad och lyssnade till sång på skansen igår. Där ingick härlgt sällskap, frysa om tårna och doft av öppna värmande eldar som sitter kvar i jackan idag.

*Ätit tomtegröt-risgrynsgröt om man föredrar det.. jag föredrar tomtegröt, mer jul så :)

*Lyssnade till lunchkonsert av musikerna på skolan idag.

*Fått ett julkort- tack Carro :)

Har du ännu inte fått feeling pga att snön lyser med sin frånvaro? Testa mina små knep och var lugn... snön kommer.
Nu bär det av mot jul, fredag blir det sista dagen sen blir det ledigt :) Imorgon ska jag ha min stickade Röda fina tröja på mig för julens skull .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0