Gå på vattnet

I går var det 80-talskalas hos Elin som fyllt 25. Med vältupperat hår och blå ögonskugga begav jag mig iväg på tunnelbanan av. Folk trodde nog jag var teleporterad från ett förgånget årtionde.
Vaknade i idag av strålande sol i vinterlandskapet. Var tvungen att bege mig ut på en tur. Började traska mot slottet vid Ulriksdal och såg en massa folk på vattnet som traskade så det gav jag med mig ut på. Precis som jesus gick ja med lätta steg runt på ytan av H2O. 1,5 timmar blev promenaden och  jag fylldes av frisk luft och av sol. Dock inte så mycket sol som erik har i Malaysia, ne Thailand var han ju i nu. Oj vad han far :)

En häärlig fikastund med Sofia inne i stan blev det sen och nu sitter jag i min soffa med massa gott snacks och tar vara på kvällen!


Isig tur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0