Matad

Insåg att jag många gånger varje vecka drar mitt bankomatkort för att handla mat. Gjorde finurligheten att ta ut veckans matpengar så jag ser hur mycket jag har att disponera. Det gick väl sådär får jag säga. Tog ut pengarna igår och idag tog de slut genom att jag köpte en bok om näringslära för dansare (fantastisk bok skriven av Gita Sandberg, dietist o dansare som gått på skolan) rundade sen av dagen med en megamacka på ett café. Ja o där var de pengarna borta från plånkan. Boken räknas ju inte som mat så den får jag väl räkna bort?! :) eftersom min konsumtion av mat är skyhög så känns det jättekul att läsa den här boken. Skrev även min A-Uppsats i ettan om kost och hur de olika beståndsdelarna påverkar kroppen. Mycket intressant område! Back to the book:) Du blir vad du äter. Blir jag en apelsin om jag äter en nu? Spännande experiment o se mig förändras hej villt. Nä skämt o sido. Ha de fint:) kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0