Back in storstan

Nu är jag tillbaka. Första natten soven själv, första dagen i skolan avklarad och väskorna är uppackade. Bara att komma in i rutinerna att vara själv. Det känns jobbigt att veta att jag är här o erik där, var för sig på var sitt håll när vi skulle kunnat vara på samma plats. Det är ett val och vi har hela livet framför oss. Utbildningen är en kort period av ett långt härligt liv. Och utbildningen är härlig den med. Fantastisk klass. När jag kollade på dem idag på första dansklassen blev jag alldeles glad. De är så goa på alla sina personliga vis.

Snart fyller jag år och lovade mamma och pappa att lägga upp en bild på resväskan jag önskar mig. Vore skönt att ha en rejäl och hållbar, har avverkat ett gäng på mina tågresor då de blir fullpackade och dragna fram o tillbaka.


Rosa är fint

Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0