Börjat bra

Året började bra.
Avslutade med frukostbjudning här hemma, pulkaåkning och nyårsmiddag hos Emma.
Började med skratt med charader och vaknade nyårsdagen pigg och glad. Enligt gammal skrock så blir året som det du gör på nyårsdagen. Jag kommer alltså vakna pigga och glad. Ser jag fram emot!

Nu måste jag börja trappa upp min hjärnaktivitet och ta tag i skoluppgifter. En av dem har jag inga papper till, alla anteckningar blev kvar i sthlm så det får jag ta tag i när jag återkommer dit. Eftersom att jag njutit och lagt skolan åt sidan hela lovet kan det vara lagom att börja trappa upp nu så att jag inte får en chock nästa vecka och kontrasten från ledigt till skola 8.30-17 inte blir allt för påtaglig.

Lets go! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0