Tog mig tid

Hela förra veckan blev det mycket jobb på Sportlife här i Sthlm. Hann knappt så mycket annat än det och skola. Jo jag hade klass för nybörjare vuxna i Jazz på praktikskolan på Doch. en del av utbildningen att undervisa i kvällskurser. Fick grym coaching av min handledare och det kändes kul att ha 27 anmälda dansare :)

Torsdag morgon kom och hemlängtan var outhärdlig. Hade vaknat på natten o drömt mig till sängen i Vänersborg tillsammans med erik. Tog mig beslutet att boka tåget hem!!! :) de var det bästa jag kunde gjort då. Jag stannade till idag så vi fick två nätter extra tillsammans. Var längesedan vi sågs och nu dröjer det ännu längre. Den tiden jag tog mig att vara hemma var underbar. Lyssna till sitt hjärta, det var vad jag gjorde och det gav mig energi för att klara vara ifrån min kärlek nu när han far till Malaysia i 3 veckor. han åker på lördag med Swahn och Mike. Han är helt värd att få åka på upptäcksfärd, säger jag med avundsjuka i rösten ;) hade inte vart äckligt att få sol, bad o skavsår av sandaler. Kommer sakna honom men jag har att göra nu när jag är här i sthlm så jag hoppas tiden går fort. När dessa 5 veckor från varandra får v 2 hela tillsammans för då har jag praktik hemma :)

Nu ska jag smaka av brödet jag har bakat. :) Kommer jag ihåg lägger jag upp receptet om det blev gott!

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0