Danssugen, koreograferingslust

Ledig idag och det spritter i benen efter dans. Suger på att koreografera, dansa lära mig nytt. Jag lite av varje, bara jag får dansa. På med lite bra musik och digga loss lite här hemma. Behöver städa och tvätta med så det får bli uppvärmningen för min sväng om här i lyan.


Från föreställningen i våras


Laatikkogänget; Johanna, Therése, Sofia och jag.
Saknar er härliga tjejer

Sista och tredje året på doch i sthlm närmar sig med stormsteg. TA VARA PÅ och NJUTA, för shit vad det kommer saknas när det är över. Kul ska det bli, och skoj ska vi ha samtidigt som det ska svettas och slitas. Desstutom kommer ett nytt gäng till skolan. Ettorna som kommer med en ny trupp jazzare, modern och balett. Ser fram emot att träffa våra nya jazzkumpaner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0