Kontrast

Gillar verkligen kontraster. Om de inte hade funnits... hade allt vart likgiltigt. Likgiltigt och lagom= inte så spännande. Var i morse sol och varmt, nu mulet och kallt. Kontrast. Som Alfon Åbergs pappa säger: "Man måste ha tråkigt för att veta när man har kul".  Klok man. "ja meeen..... akta dig för sågen." skön snubbe.
Man måste antagligen ibland känna sig ful för att känna sig snygg en annan gång. Känner mig pluffsig som vi tjejer kan göra när hormonerna vill samla på sig lite extra vätska i kroppen nån gång i månaden. Kul? Nä! men då tycker jag iaf att det känns roligt när jag inte är fluffpluff längre. Kontrast alltså. Regn ikväll och sol en annan dag. Sol fick jag mycket av i Turkiet så jag är väl värd lite regn för att gilla solen lite extra när den återkommer.

Sugen på att baka något gott. Elller äckligt så när jag bakar nåt gott blir det extra gott.. hrm.. onödigt. Kanske bakar. Då får det bli nåt gott :)


Sol vid pool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0