Rekomenderat

Gör saker jag tycker om. Här visar jag i bilder vad det kan vara.




Baka muffins med en vän. Malin och jag tog upp barnasinnet och pysslade med dekorationer tll de mumsiga muffinsen.


Åka båt


Fara till Danmark och badhotellet The Reef och busa och mysa. Hade det grymt härligt på turen jag och Erik. Stor rekomendation att åka dit. Fräck miljö inne med väderväxlingar; ljus och ljudsättning med mera. Även möjlighet att sitta ute i vattnet eller i en bubbelpool i solen.


Ut i skogen och plocka blåbär. Ensam eller som jag tillsammans med en vän; Sofia :)


Mysa vid vattnet på en klippa vid vänerns strand. Jag & Sofia

Har det gott i sommar jag! :) Me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0