Lov lovade lovast

Har varit skrivlös ett tag.
Kort uppdaterng:
Turné: var great! Workshops med massor härliga ungdomar i Vänersborgs kommun, föreställning på teaterna. Är stolt över mina danskollegor Sofia, Therése och Johanna.
VI fick möjlighet att dana föreställningen igen en månad senare, samma plats nu på kultur-ungdomsfestivalen. Massa musiker ifrån staden som spelade och vi dansade, nu utan dansmatta på trägolv men föreställningen handlar om våga. Så vi vågade och satasade på det flisiga golvet och grymma var vi... såklart :)

Skolan: och dansen har vart urkul. Köttat på det sista med gästlärlare som Karl och Knut, Mari Carrasco och Charles Moore :) Dansglädje och flow

Sommarlov: Nu ledig från skolan men har fått sommarjobb på tempo tack vare Emelie. Så i sommar hittar du mig några dagar i veckan på tempo i frändefors. Har jobbat ett gäng dagar och känner att jag kommit in i det väl bland bönder och barn uppe i lilla byn.

Gott att vara i Vänersborg. Igår fyllde min Erik år- GRATTIS snygging

Nu iväg på ett konditionspass med Sofia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0