.Days and nights.

Dagar, nätter. Tiden går fort. Bara rusar iväg. dans jobb repa dans väntan längtan dans hem tillbaka dans jobb upp och ner fram och tillbaka. Hinner inte tänka, känna... allt går så fort. Dans kärlek vänner jobb dans repa skapa
Motgångar medgångar
Anything that´s worth having
Is sure enough worth fighting for

Kan alltid inte ha medvind. Har något medvind så har något annat i livet motvind. Går fram och tillbaka upp och ned. Kärlek, dans, vänner, jobb, skapa, repa, leva.


Tackar mamma för hjärtat jag fick i julklapp. Hjälper till vid tuffa stunder.

Anything that´s worth having
Is sure enough worth fighting for

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så stark och bra Linn, ser på saker så förnuftigt. Jag har samlat på mig lite extra energi här borta i lugnet så jag sänder lite till dig så du får en puff framåt.

Saknar dig och ditt underbara leende, ärliga omtanke och brunbrända välsvarvade armar :)



Kram

2011-03-03 @ 20:28:05
URL: http://idakrafts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0