Rolling

Rullar fråm i en väldig fart. Nerverna inför turnén pirrar. Nästa fredag har vi premiär här i Stockholm för att sen åka till Vänersborg och sprida dans genom workshops på skolorna och bjuda på show!

Hade Åsa kära Åsa här på besök från igår till idag och hon var med och kikade på dansklasserna vi hade i morse. Kul att ha en hel kväll igår o bara sitta o snacka.
Morgonen började med att min Iphone hade ställt om sig tillbaka igen. Den gick enligt sommartid igår men i morse enl vintetid. Detta märkte jag när Åsa undrade över när jag brukar kila till skolan. "Vid 8" svarade jag. "Typ nu då?" frågade hon. Förundrad över vad klockan var, misstrodde jag min analoga klocka men insåg efter att ha kollat på tv:n att det var den digitala tekniken som inte hängde med. Frkosten slank ner fort och vi begav oss. Jazz och balett. Full fart.
 
I lördags var det Sara som var mitt trevliga sällskap. Pizza, massa gott och kvällen avslutades på en rockig klubb med vääldigt blandat folk på. Dansade och sjöng. Jag gillart :)

Tvätten tvättas, maten är lagad och nu har jag en av få lugna kvällar. Njuter


Tar vara på de få små stunderna. Då kan jag även njuta av att ha fullt upp vilket jag också tycker om att ha. Liv och rörelse, kontra lugn och ro. Det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: soffelipropp

du har en award att hämta i min blogg :) kram!

2011-06-13 @ 22:14:58
URL: http://frissfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0