Trivs

Trivs i tillvaron. Blev dock lite tomt idag när erik for till Jokkmokk på utbildning. Han är tillbaka torsdag natt så tills dess får jag svänga loss i lyan i vbg själv. Ska in till stan till mamma om en stund, köttbullar, potatis och brunsås ska serveras och jag tackar med glädje JA till husmanskost :)

Har planerat lite inför lektionerna jag ska ha i Uddevalla i morgon på VFU:n.
Klippt musik till turnén vi laddar för jag, Sofia, Therése och Johanna. Det kommer bli GRYMT. Laddar för att komma tillbaka till sthlm och fortsätta det kreativa arbetet.

Jobbade med en grupp danstjejer här i stan i lördags och hjälpte dem med deras koreofragiska arbete och kreativitet. De är laddade och dansar för fullt. De ska vara med på kulturfestivalen som kommer vara i stan framöver så det känns kul att hjälpa dem med tips och redskap i deras arbete. På torsdag ska jag träffa dem en sväng till.



Mammi o jag (bild tagen av Syster nattis, http://nejthaliee.blogg.se/)

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0