Skriva utveckla bli smart

Och exakt när kan man va klar?! Skrev ett PM till min c-uppsats som jag utvecklade med teoretiskt perspektiv... Trodde jag... nära men behöver ett till perspektiv fick jag tillbaka. Perspektiv- ett ord på mina metoder. Ge mig ordet så skriver jag det, metoderna har jag ju. Saknar ordet som jag ännu inte vet vad det är. Blir snurrig. Känner mig ointelligent o trög. Inte konstigt man får huvudvärk, sov knappt något i natt av sprängande värken i huvudet. Satsar på att lyckas med underverk i morgon. På lördag blir det Tallin för jazzworkshop hela veckan, då orkar jag inte tänka på och kommer vara upptagen med dans och förhoppningsvis lite spa! I neeeeeed it now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0