Bulgifrutti

Nu har jag testlagat mellanmålet jag skrivit om tidigare. Det blev jättegod Bulgifrutti. Risifrutti med bulgur. Toppen med tinade eller färska bär. Eller varför inte en skivad netkarin eller lite sylt. Snabbt, enkelt, hemmalagat och gott! Lägger upp receptet igen så man kan se här


Jobbat hela helgen på Sportlife, kampanj på kort och det har vart fullt ös och jättekul. Lördag och söndag kväll innebär/bar egentid och fix med att göra-saker. Lagade köttgryta idag, städade och har duschat. Nu njuter jag av kvällen och funderar på planering till dansklasserna.

Kul tips för dig som ännu inte fastnat: Wordfeud- alphapet på telefonen! Bra tidsfördriv men också tidstjuv. Får se till att spela bara när jag inte har nåt att göra så att jag inte fastnar när jag egentligen ska plugga eller liknande. Jag är lite fast, jag erkänner men jag gillar verkligen klura med bokstäver. Vända vrida och kombinera!

Tvätt och annat viktigt i morgon... läsa-pluggeplugg och planera dansedans. Kul men det tar tid

God Söndag på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0