Mitt kall

Efter att ha undervisat på praktikskolan i måndags fick jag uppleva känslan igen. Känslan av att jag vet att jag valt rätt i utbildnings och yrkesval. Känslan kommer alltid tillbaka när det var ett tag sedan jag undervisade och jag blir jätteglad i hela mig av att undervisa. Träffa nyfikna människor som kommer och vill dansa. lika spännande att undervisa folk som inte är motiverade. Då är det mitt jobb att ge dem en rolig stund. Här på praktikskolan var de alla sjukt motiverade och mottagliga. Längtar till måndag då det är dags igen och längtar till yrkeslivet då jag får göra detta, varje dag! jo visst blir även det vardag men hellre en vardag som jag tycker om är något som man ska göra för enbart pengar. Dans är mitt jobb och mitt intresse. Toppen!


Dans dans, finns i kroppen, fritid,jobbtid, skoltid. Kan inte låta bli ;)

Bild från tripp till göteborg och en skön danskväll/natt till grym musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0