Gig och sen lite ledigt

På torsdag kör vi! Vårt stycke blir en härlig resa. Allt från mystik till full fart. Ska bli så kul att stå på scenen och dansa det vi skapat.

Fick i dag veta att vi får ledigt på måndag. Klämdagen och valborg. Känns skönt. I morse var jag sjukt trött men när jag fick veta detta fylldes jag med energi och hade jätteroliga danslektioner. lustigt hur det mentala spelar in. Vet jag att jag måste orka hålla energin under lång tid så fördelar jag den energin omedvetet. Nu när jag fick veta att jag får in en extra dag med ledigt så fick jag massor med fart i kroppen och behövde inte spara. Weeeiii så skönt och så kul jag hade. Dansa, till underbar jazzmusik som vi gjorde på Maggies och på moderna lektionen hade vi tre livemusiker!! :) härlig stämning.

Go kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0