Golvet

Måste bara kommentera att jag är en golvmänniska. Jag har en soffa men hamnar ändå oftast sittande på golvet. Kommer jag på besök hos vänner sitter jag även där på golvet då och då. Om personerna inte är vana vid sånna som mig frågar de varför jag sitter där... jag tycker det är gött svara jag!
Kan bero på att man som dansare tillbringar mycket tid på golvet och rör sig runt där, dansar, stretchar, gör styrketräning, dansar lite till och det har blivit en del av min natur. Tycker heller inte om att sitta för mjukt för då får jag ont i ryggen, kroppen är golvvan helt enkelt! Så varför ska jag egentligen köpa en dyr soffa? skulle vara för mina vänner och besökares skull då :) och jo visst sitter jag i soffan också... men glider lätt ner på golvet igen.


Soffa

vs.


                         
Golv

Mitt alternativ ser inte lika gott ut men det kan jag lova att det är! Prova att rulla runt på golvet någon dag du me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0