Musikvideo

I fredags och idag har jag vart med på musikvideoinspelning av fanatsiska Jazzsångerskan Mary Nelsons video av låten "memory lane".

I fredags höll vi till på spårvägsmuséet och "åkte buss". Idag höll vi till på södra bar på mosebacke där det var "fest". Mingel, dans och härlig stämning. Allt i 50-talsinspirerad tappning. Spännande upplevelse. Träffat massor härliga människor och fåt ha på mig fina klänningar från Orkan lia som ligger på hökens gata, alldeles intill där vi var. En vårig klänning och en lite yngre variant med rosa.. ja rosa elefanter på. Sött värre. Klänningarna satt som specialsydda på mig. Vill gärna köpa en sån klänning, kanske inte elefantklänningen. Kan i och för sig vara coolt med ett par boots och en annan frisyr men jag vill nog ha något annat mösnter men i samma modell.

Här kommer lite bilder. Kommer länka till videon när den väl blivit klar.






Vackra Mary




Flickig, jajjemen!


Lite fixande i början av dagen idag


Kommentarer
Postat av: Sk

Va fin du är Linn!! :)

2012-04-01 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0