Mer aktivt i garderoben

Fick min leverans från sportamore.se idag. Beställt nya skor x2, träningstopp, tights och kalsonger till erik. De lila skorna ska jag få i födelsedagspresent av mamma och pappa. tightsen får jag av mamma. Mycket fint att få det jag behöver och använder. Eftersom det blir många svettiga timmar av mitt liv behöver jag ha en aktiv garderob som uppdateras efter min livsstil. Har insett att jag har många vardagskläder som jag sällan hinner använda. Varför då lägga pengar på att köpa massor nya vardagskläder när mina vardagskläder är träningskläder :)

Ett par nya skor eller byxor ökar också motivationen och träningsglädjen. Nu säger jag inte att man ska shoppa för att kunna träna eller att man måste ha nya kläder. Men det hjälper på traven om man vill hålla igång. Att ha den där urtvättade t-shirten eller linnet som är sladdrig med nån fläck på gör ju inte att man känner sig på topp när man går in i salen eller på gymmet. Kläder som jag inte vill ha till vardags.. "de kan jag ha o träna i" känner du igen tanken? hrm jo jag gör det. men varje gång jag tar på mig de där urblekta kläderna utan passform känner jag mig genast lite grå. Lite färg och lite som man känner sig bekväm i är A och O för att trivas vilket leder till man man lättare glädjer sig till att gå in o köra ett svettig pass :)

                        

                                       

                                 

                                                               Let´s move! :)


Kommentarer
Postat av: sofffff

Snygg du är! Blir så trött på dej alltså.... ;D <3

2012-01-14 @ 18:43:36
URL: http://frissfia.blogg.se/
Postat av: Linn

Lite möda för allt jobb i danssalen och på gymmet. Nästa vecka är jag ju hemma o då kör vi tillsammans :)

2012-01-19 @ 20:21:58
URL: http://linnsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0