Övervinn dig

Denna veckan har vi haft specialvecka på skolan. Fått testa massor olika saker. Stått på händer, fått massor av tips av duktiga cirkuslärare och elever som ledde till att jag faktiskt stod på händer utan vägg eller någon som höll i mig och jag stod kvar! Har även stått på en höjd om ca 3.5 meter. Mitt huvud och mina ögon såg ut på höjd av 5 meter. Fallit raklång ner i en tjockmatta... Baklänges!! Wow så coolt det var. Trodde aldrig jag skulle våga göra något sånt. Men jag GJORDE DET ! jag stod på händer och har fallit baklänges från hög höjd

Testa du med. Gör något du inte tror du kan eller vågar. Att övervinna rädslan och hjärnan och göra något man inte innan anande att man skulle klara ger otrolig kick av adrenalin och boost av självkänslan. Så... vad ska du göra som du inte tror du kan eller vågar?

 Sjunga i kör, gå på audition, söka ett jobb du inte vågat söka, prata med någon du inte vågat prata med, hoppa fallskärm, baka en tårta, sticka ett par strumpor?

Intresset och dina drömmar tar dig fram. Låt fantasin flöda. Gör det du tycker om, det enda som hindrar dig är om du tror att du inte vågar eller kan. Du har all potential i världen att göra det du vill. Du måste bara låta den bli utforskad och upptäckt. Tveka inte :) Du kan. Du vågar. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0