Opponering check!

Nöjd, stolt, utslagen, regn. Perfekt kväll att ligga på soffan, äta choklad och pusta ut. Nu har jag avklarat opponeringarna! Försvarat min egen uppsats och opponerat på en annan. Stolt över mina klasskollegor för spännande arbeten och intressanta samtal. Blir att läsa dem närmare i sommar. Även nöjd med mitt eget arbete "Balansera hållningen. Individuella övningar gemensamt i danssalen." om hur jag som danspedagog kan stärka elevernas kroppar fysiskt utifrån deras personliga behov, samt integrera deras individuella styrketräningsövningar de fått av mig in i konstnärligt utforskande. Detta genom att använda deras individuella träningsprogram även som bas och ingång till improvisation och eget utforskande.
Kan knappt fatta att jag för några veckor sedan inte såg slutet på denna process och nu är tiden för det här. Tiden har gått fort och mycket har jag fått gjort. Mycket press och stress men också roligt och lärorikt på vägen.

Nu satsas energin på vår slutföreställning vi har på skolan nästa vecka, men ikväll bara vila, njuta och pusta ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0