Eneriladdning

Laddade ordentligt med energi i helgen. Hade min Erik här och vi hann med mycket. Känns som jag vart på semester! Var och såg the voice sverige live på fredagen. Lördag blev det hotellfrukost och spa med bad i utomhuspool på taket med underbar utsikt i strålande sol. Bastu blev det också, allt på Clarion sign hotell. (hade presentkort där sen vi har vart där och dansat) däremellan blev det träning och lunch. Senare blev det mat och lite häng på en bar med en kompis till. Söndag långpromenad och ännu mer relax och mys. Jag mår toppen! :)

Det gäller att ta vara på helger och vardagar. Varje dag måste få sin glädje. Inte bara längta till långledigt. Ta vara på alla små stunder och hitta på kul saker året om med jämna mellanrum! Det är grejer det och det ger energiboost vill jag lova:)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0