Klassen

Tar vara på umgänget med min fina klass. Helgen bestod av eurovision hos Karin som var en glädjerusets kväll. Jag och Nadiya avslutade med att se alla glada människor ute på sergels torg, tutor, skratt, musik och folk som badade i fontänen. Vi gled sen vidare för en sväng om på dansgolvet på Fasching som hade soultema, riktigt fantastisk och rolig kväll!

Igår grillade vi, mumsade och myste några stycken här i Bergshamra.

Veckan består av rep inför vår examensföreställning som vi visar nästa vecka 12.30 på tisdag och 17.00 på onsdag. (5e & 7e juni) samt opponeringar. I morgon opponerar Karin på mig och på fredag opponerar jag och Per på Sabina och Elin. Kommer kännas skönt när det är avbockat i planeringen!

Nästa fredag går jag uuuut! OMG! Vart tog tiden vägen?
Arbetslivet: gör er redo.... För här kommer jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0