Redovisning

Idag gjorde jag min praktiska redovisning som är en del av mitt självständiga arbete. Visade övningar, min film jag gjort och pratade om arbetet med hållning och att jobba med eleverna individuellt tillsammans i danssalen. Beskrev hur naturvetenskap och konst verkar var för sig och hur de kan sammankopplas och komplettera varandra i danssammanhanget. Det var roligt att redovisa men också pirrigt såklart! Examinationerna och min opponent satt med pennan i högsta hugg vilket gjorde det nervöst. Att veta att de analyserar allt jag gör och säger.... Men over all så är jag nöjd.

Sommar och sol är här och jag närmar mig examen med stormsteg. Även det roligt men också pirrigt och nervöst. Dagarna som är kvar är få och snart ger jag mig ut i yrkeslivet som danspedagog :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0